Наша електронна пошта:
smila.ua@ukr.net
logo
icon-top-follow icon-top-fb

2018 04 26 металобаза2

 

Стрічка новин

13-11-2018
Завтра, 14 листопада, сміляни масово виїжджають страйкувати у Київ

Сьогодні у Смілі відбувся мітинг та попереджувальна акція з перекриття трьох основних доріг на 1 годину. На цьому сміляни не зупиняються і будуть боротись за тепло в своїх оселях далі.

Читати далі...

Суспільство

У багатоповерхівках АСББ «Антей» міняють старі вікна та встановлюють двері

 

У будинках, які входять до АСББ «Антей», кипить робота: у під’їздах, у місцях загального користування, змінюють старі вікна на сучасні енергозберігаючі, роблять відкоси, додатково ставлять ще одні вхідні пластикові двері, щоб зберігати тепло, встановлюють металеві двері у підвали.
Голова правління АСББ «Антей» Тамара Ткаченко розповіла кореспондентові Сміла.UA, що такі приємні зміни відбуваються завдяки коштам, які «вибив» для Сміли народний депутат Сергій Рудик. Для АСББ «Антей» виділили майже 180 тисяч. За ці кошти планують встановити енергозберігаючі вікна і двері у чотирьох дев’ятиповерхівках: на вул.Рєпіна, 49 вже встановили 24 вікна, 3 дверей при вході, 2 дверей у підвалі; на Філатова,10 - 32 вікна, 4 дверей при вході; у будинку на перевулку Павлова ще ведуться роботи, а з нового року розпочнуть змінювати вікна і двері у будинку на вул. Рєпіна, 51.

 

2017 12 01 асбб   2017 12 01 асбб1


У правлінні АСББ поки що задоволені підрядниками, які працюють на об’єктах, це ПП Шевченко, Ткаченко, Скубко та Ульяненко.
Тамара Ткаченко дуже вдячна помічникові нардепа Лідії Зайвій, яка допомагала з паперовими справами та у роботі з підрядниками, і всім працівникам приймальні Сергія Рудика. Завдяки співпраці і порозумінню усіх сторін, робота робиться швидко і якісно.
Голова правління АСББ «Антей» Тамара Ткаченко мріє ще замінити труби і сантехніку у підвалах. Перші будинки, які збудували на Радіозаводі вже старі, їм більше, ніж по 35 років. Там проживають переважно пенсіонери, яким буде скрутно за свої мізерні пенсії замінювати сантехніку. Тож за допомогою до народного депутата Сергія Рудика доведеться звертатись ще не раз. Та й покрівлі у будинках лагодити потрібно. Планів – ще багато, потрібні кошти і підтримка жителів.

scroll back to top

Коментарі  

Юрій
+1 #11 Юрій 06.12.2017, 21:47
Цитую Елена:
Цитую Юрій:
Ну да. Можна мріяти. На Шевченко ще старіші будинки і нічого не роблять. По "понятіях" виділяють кошти.

Если не выделяют деньги значит Ваш руководитель или не обращался или не так настойчивость.
Ну да! Не з тої сторони зайшов. Скажіть ще що вікна ставляють всім хто звернувся.
Цитата
Юрій
0 #10 Юрій 06.12.2017, 21:27
Цитую Иван:
Дом по Филатова 10 год назад перешел в Антей, я тоже за это подписывался. надеясь хоть на что-то. И вот видно изминения! Будут новые окна и двери может на этом не закончится! Кто-бы что не говорил-но думаю, деньги на это выбить очень тяжело!Глава правления на своем месте! Поверьте-я простой житель из 2 подьезда этого дома!!!

Та я також простий житель. Повірте! Але ж грошики то бютжетні, народні.
І що, все вам, і нічого іншим, тому що голова правління на своєму місці і вміє грошики вибивати? А де прозорість розподілу коштів? Справедливіше було б витратити кошти на більш важливі загальні потреби.
Цитата
Світлана
0 #9 Світлана 06.12.2017, 11:16
Сегодня нам устанавливали окна (по Репина 49). Что я могу сказать? Я понимаю, что работяги не могут пахнуть розами, но сложилось впечатление, что они немного под шофе. И что-то я стала сомневаться в качестве установки окон. По факту - 8 кладовок, у всех надо выбить сбоку кирпич или срезать металлическую часть. С каждого владельца потребовали сначала по 150 грн, потом сумма уменьшилась до ста. Всякая работа должна быть оплачена, понимаю. В итоге придется раскошелиться на ремонт кладовки. Вот такая арифметика. Готовьте люди денюжки!
Цитата
Сергей
+1 #8 Сергей 04.12.2017, 20:24
А почему такие привилегии для ОСББ Антей ,или все ОСББ могут получить дополнительное финансирование.В каждом доме проживает много пенсионеров и малоимущих! Почему только дали средства Антею ?. Немного странно когда в городе много социальных обьектов ,которые действительно почувствовали бы смену окон и дверей . В детских садах и школах почему все за счет родителей ? А тут выбрали несколько жилых домов которые вряд ли почувствуют утепление от смены окон .Странная , однобокая и непонятная акция. Где справедливость. Кто умный- тому за счет государства, а кто дурак тот пусть сам за все платит.Все как всегда!!!!
Цитата
Елена
+1 #7 Елена 03.12.2017, 16:26
Цитую Юрій:
Ну да. Можна мріяти. На Шевченко ще старіші будинки і нічого не роблять. По "понятіях" виділяють кошти.

Если не выделяют деньги значит Ваш руководитель или не обращался или не так настойчивость.
Цитата
Елена
-2 #6 Елена 03.12.2017, 16:21
Проживаю по переулку Павлова16.С тех пор как наш дом взяла под крыло Тамара Васильевна проведено много работ, а именно обустройство детской площадки ,крыша,установка окон , установка счётчика тепла и до.. Некоторое из вышеперечисленного в стадии завершения,но работа активно идёт имя верим что уже в следующем году не узнаем свой дом.Благодарим Вас за профессионализм ,верим в Вас !!!
Цитата
Елена
-1 #5 Елена 03.12.2017, 16:03
Мы проживаем в доме по переулку Павлова 16.К руководителю Ткаченко Тамаре Васильевне наш дом перешёл полтора года назад.За это время в доме многое изменилось и в лучшую сторону. началось обустройство детской площадки,приняли меры по экономии электроэнергии, практически закрыт вопрос с крышей,активно идёт установка окон с целью энергосбережения. Конечно ещё многое надо сделать и мы верим что Ткаченко Т.В доведет начатое до намеченного результата и в следующем году мы не узнаем свой дом.Благодарим Вас за профессионализм .Верим в Вас и поддерживаем.Благодарим депутата Рудыка С. !!!
Цитата
Pavelqq1q
+2 #4 Pavelqq1q 02.12.2017, 08:43
Цитую Юрій:
Ну да. Можна мріяти. На Шевченко ще старіші будинки і нічого не роблять. По "понятіях" виділяють кошти.

Пер. Чайковского 5, ОСББ Чайка меняют окна в подъездах по этой программе.
Цитата
Иван
+5 #3 Иван 02.12.2017, 03:33
Дом по Филатова 10 год назад перешел в Антей, я тоже за это подписывался. надеясь хоть на что-то. И вот видно изминения! Будут новые окна и двери может на этом не закончится! Кто-бы что не говорил-но думаю, деньги на это выбить очень тяжело!Глава правления на своем месте! Поверьте-я простой житель из 2 подьезда этого дома!!!
Цитата
Юрій
-5 #2 Юрій 01.12.2017, 19:02
Ну да. Можна мріяти. На Шевченко ще старіші будинки і нічого не роблять. По "понятіях" виділяють кошти.
Цитата

Додати коментар

 

Захисний код
Оновити

РОБОТА АНИ1

Дійові особи

Сергій Рудик

Рудикк

 

Звернення до смілян із закликом проявити активну громадянську позицію 

Сергій Овчаренко

ОвчаренкоС

 

 

Про високі премії працівників міськради

 

Сергій Чередніченко

Чередніченко2

 

Про надзвичайну ситуацію у Смілі, про кредит і припинення навчання у школах

реклама АР 1

Авторизуватися через соціальні мережі:

 
Політика
Звернення про розпуск міської ради – на розгляді у Верховній Раді

24 жовтня 2018, 10:07

2018 10 24 депутатиПісля звернення до Верховної Ради обласних депутатів щодо призначення позачергових виборів міського голови Сміли та депутатів Смілянської міської ради, надійшов лист до обласної державної адміністрації та обласної ради.


Економіка
Підприємства Сміли заборгували своїм працівникам більше 7,5 мільйонів гривень

25 жовтня 2018, 15:27

2018 10 25 зарплатаУ міській раді недавно обговорювали питання про заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах міста.


Суспільство
На тарифній комісії ухвалили ціну на тепло – 86,38 грн за квадратний метр

06 листопада 2018, 20:05

2018 11 06 тарифДуже емоційним і напруженим було сьогоднішнє засідання тарифної комісії.


Цікаво
Фітнес-тренер 5 місяців плив у морі – від солоної води в нього розчинився язик

11 листопада 2018, 15:33

2018 11 11 пливТренер з фітнесу Росс Еджелі став першою людиною, що обігнула вплав Велику Британію. Його подорож тривала 157 днів, в цей час Еджелі спав не більше шести годин на добу.


Афіша
Київський театр привезе у Смілу комедію «Обережно, жінки!»

07 листопада 2018, 14:28

2018 11 07 комедияСмілянських театралів чекає нова цікава вистава, яку до нашого міста привезуть актори театру «Тисячоліття» з Києва.