Наша електронна пошта:
smila.ua@ukr.net
logo
icon-top-follow icon-top-fb

2018 04 26 металобаза2

 

Стрічка новин

Суспільство

Директором ліцею «Лідер» стала Софія Гнідая

Учора в міському управлінні освіти визначали, хто гідний обійняти високу посаду директора Смілянського навчально-виховного комплексу «Ліцей-загальноосвітня школа I-III ступенів «Лідер».
Цей заклад утворено внаслідок злиття ЗОШ №5 та природничо-математичного ліцею.
На роль керівника претендували три кандидати – директор природничо-математичного ліцею Софія Гнідая, заступник директора з навчально-виховної роботи навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад –
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15» Мар’яна Криворучко та директор спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 Валентина Остапенко.
За результатами конкурсу переможцем стала Софія Гнідая.

 

2017 06 08 дир


Для багатьох освітян міста такий результат не став новиною. Ще до проведення конкурсу педагоги впевнено називали пані Софію як єдиного керівника, хто зможе очолити новостворений ліцей та повести його до вершин успіху.

scroll back to top

Коментарі  

Олег
+10 #61 Олег 05.01.2018, 19:39
Якщо це той Олексій, про якого я думаю, то це дуже багатий бізнесмен та буде впливова людина. Тому ображати його не треба.Орел не сповідується перед гієнами.
Цитата
Михайло
+24 #60 Михайло 05.01.2018, 18:16
Хватить піарити Гнідую та її ліцей. У нас що в освіті мало інших проблем? В школі № 7 вандали вкрали ялинки, хтось підтримав коментарем вчителя Ольгу Ткаченко ? Ні. У нас через Енергоінвест мерзнуть учні в школах та дітки у садочках. Хтось підтримав коментарем--ні. Ну скільки вже можна писати про Гнідую та її дітей. Поставте вже всі крапку.
Різдвяного благословення!
Цитата
Патріот
+8 #59 Патріот 05.01.2018, 17:17
Цитую Анна:
Ирина, Вам нечем заняться? Поверьте у моей МАМЫ все прекрасно, она фейковым больничным не пользуется..., мне искренне Вас жаль, что из Вас выходит такая желчь! Бедный народ!

Оце да! Які грубі і неграмотні дочки Гнідої!!! І мабуть же мають дипломи про вищу освіту. Ну хтось побачив вашу матір в аеропорту, вона що одна за кордон літає чи що? А ви підняли такий ажіотаж з цього.
Цитата
Анна
-12 #58 Анна 05.01.2018, 15:24
Ирина, Вам нечем заняться? Поверьте у моей МАМЫ все прекрасно, она фейковым больничным не пользуется..., мне искренне Вас жаль, что из Вас выходит такая желчь! Бедный народ!
Цитата
Марина
-11 #57 Марина 05.01.2018, 15:09
Ирина, откуда информация про больничный???
Олени Санта Клауса донесли? Предоставьте достоверную информацию!!! А потом смакуйте подробности...
Ждем подтверждения ваших слов! Как и слов Алексея, который видел ее в аэропорту...


quote name="Ірина"]Навіть дочки Гнідої Марина та Анна визнали, що їхня мати, будучи на лікарняному відпочиває за кордоном. Неважно летіла Гнідая літаком, їхала машиною, як пише Марина, чи їїї везли олені Санта-Клауса. Суть в тому, що будучи на фейковому лікарняному в Україні, Гнідая відпочиває за кордоном.
Анна, не позорьте свою матір словами обос...ть та граматичними помилками на москальській мові.
Цитата
Ірина
+19 #56 Ірина 05.01.2018, 11:58
Навіть дочки Гнідої Марина та Анна визнали, що їхня мати, будучи на лікарняному відпочиває за кордоном. Неважно летіла Гнідая літаком, їхала машиною, як пише Марина, чи їїї везли олені Санта-Клауса. Суть в тому, що будучи на фейковому лікарняному в Україні, Гнідая відпочиває за кордоном.
Анна, не позорьте свою матір словами обос...ть та граматичними помилками на москальській мові.
Цитата
Марина
-15 #55 Марина 05.01.2018, 00:08
Анатолий, я так понимаю что на досуге вы составили генеалогическое дерево семьи Гнедых, будьте так добры, осветите общественность каким боком некая Татьяна Атаманова является "родичкой"... как вы утверждаете!!!

Интересно послушать очередной бред...

Цитую Анатолій:
Громада цікавиться, хто та громадянка, що ходить з Оленою Стеценко. Ця громадянка-Тетяна Атаманова, вона родичка Софії Гнідої ( директора ліцея "Лідер"). В самої Олени Стеценко класним керівником в школі була Бурсевич Алла Степанівна, зараз завуч ліцея "Лідер". Ви всі люди розумні, робіть висновки самі.
Цитата
Марина
-20 #54 Марина 04.01.2018, 21:51
Алексей, не знаю как вы это переживете, но у Софьи Анатольевны дочь живет за границей и в аэропорту в скором будущем Вы ее будете видеть часто, Слава Богу есть такая возможность, делать родителям приятно.
А по поводу поздравления с Новым Годом, она с понедельника в своем кабинете, у вас есть прекрасный шанс не "морозится" как вы же высказались, а зайти и ее лично поздравить!!!

quote name="Алексей"]На новогодние праздники отдыхал за границей. Случайно встретил София Гнидую в аэропорту ( где бы ёще встретится). Хотел поздравить с праздниками, но она увидев и узнав меня, отморозилась. Прилетел в Украину, позвонил в лицей, поздравить директора, там сказали, что София Гнидая на больничном и болеет ещё с конца прошлого года. Хороший больничный у директора лицея -отдых за границей.
Цитата
Анна
-23 #53 Анна 04.01.2018, 17:13
Дорогие жители города Смела, перед тем как обливать грязью Гнедую С.А., вы пройдите её путь и будьте хоть капильку умны и профессиональны как эта женщина. Ваши комментарии это тупизм высшей степени и только показывает деградацию общества! Алексей, а Вам задание;) предоставьте свой авиа билет, чтобы народ действительно понимал, что ваша нога ступала по Борисполю, потому что Гнедая в Борисполе была наверное лет 20 назад, у неё нет таких возможностей как у Вас скорее всего и для С.А. не свойственно морозится от людей...это наверное ваша привычка:) и если бы в Смеле процентов 40% было таких, как С.А., всем бы и жилось лучше..очень жаль, что в моде сейчас обосрать, а ни почитать умную летература и развивать общество! Это дно- Господа!!!
Цитата
Мврина
-20 #52 Мврина 04.01.2018, 16:27
Начнем с того что София Анатольевна не летела самолетом, а ехала машиной))) по этому вопрос вашей адекватности открыт... кого вы там увидели и в каком аэропорту а еще пытались здороваться непонятно
Цитата

Додати коментар

 

Захисний код
Оновити

РОБОТА АНИ1

Дійові особи

Володимир Овсійчук

овсийчук

 

Про те, що у боргах водоканалу також винна і міська влада

 

Анатолій Голуб

Голуб

Про те, що треба їхати до Гройсмана і вибивати свої гроші, щоб віддати борги Обленерго

Микола Стуженко

Стуженко1

 

Про онкозахворювання серед молоді і те, кому це вигідно 

реклама АР 1

Авторизуватися через соціальні мережі:

 
Політика
Не відбулось засідання виконкому, бо більшість виїхала із Сміли

21 вересня 2018, 09:27

2018 09 21 виконкомВчора мало відбутися чергове засідання виконавчого комітету Смілянської міської ради.


Економіка
У більшості родин офіційно працює лише одна особа

02 вересня 2018, 14:49

2018 09 02 родиниЗа даними Головного управління статистики у Черкаській області, працюючих осіб у своєму складі мають 60,5% домогосподарств Черкащини


Суспільство
Футбольний Кубок Смілянщини здобула команда «Агро-Рось» із Ташлика

18 вересня 2018, 17:49

2018 09 18 футбол316 вересня на стадіоні «Юність» відбувся розіграш чергового кубку Смілянщини на призи Всеукраїнського об'єднання «ЧЕРКАЩАНИ».


Цікаво
Сьогодні –День осіннього рівнодення

23 вересня 2018, 13:06

2018 09 23 деньДень осіннього рівнодення припадає на 23 вересня. В цю добу тривалість дня і ночі однакові


Афіша
Смілян запрошують на свято богатирської сили